23.3.07

"pedidoS"

Este apartado del blog está destinado a vosotros. Si necesitais cualquier recurso para trabajar un tema concreto y no sabéis que buscar o que hacer, me lo dejáis escrito en un comentario y yo os ayudaré a buscar información o actividades sobre el tema.

¡Buen fin de semana!

--------------------
Aquest apartat del blog és per vosaltres. Si necessiteu qualsevol recurs per treballar un tema concret i no sabeu què buscar o què fer, m'ho deixeu escrit en un comentari i jo us ajudaré a buscar informació o activitats sobre el tema.
Bon cap de setmana!
×ANA×

3 comentarios:

olierselva dijo...

Bones, treballo en un cole molt petit al Port de la Selva com a professor de Creences i vull fer una comparativa entre les religions del món. El principal dubte que tinc és com explicar el concepte religió als de cicle inicial, però treballo tots els cicles. Em podries donar un cop de mà?
Gràcies per endavant i felicitats pel blog

aNita dijo...

Hola, no sóc mestra de religió ni tampoc ho he treballat amb els alumnes de cicle inicial (ni amb cap cicle).

El que si et puc dir que en una escola on vaig estar el que feia una mestra era explicar una mica cada religió destancant els aspectes més rellevants de cada religió.

Com explicar als alumnes el concepte de religió potser és massa abstracte en aquestes edats però potser els hi podries demanar que et diguin coses en les que ells creuen (màgia, fades, fantasmes, etc.) i explicar que la religió és la creença que tenen les persones en "Déu" (depenent de cada religió).

Tampoc no he treballat aquest tema i només em ve al cap això ara mateix... no sé, espero que et sigui útil.

Gràcies pel comentari,

ANA

Solete dijo...

hola Ana, soc una mestra d'infantil d'Alacant. Aquest any estic preparant opos, i m'agradaria fer una unitat didàctica sobre Gaudí. Saps d'alguna pàgina en la que puga trobar activitats??

moltes gràcies!!

sole