26.8.07

Nova escola

Bones,


Com que no deixeu comentaris no sé si visiteu o no el meu blog però bé... jo segueixo actualitzant :)


El 3 d'agost varen donar les places definitives per als interins i també pels que heu aprovat les opos. A mi m'han donat el CEIP Quatre Vents, a Blanes. Com que sóc "novata" amb el cotxe doncs aquest any per coll*** agafaré pràctica jajaja segur que tindré una horeta de camí fins arribar des de Girona!!


La pàgina web de l'escola és aquesta:


M'acomiado fins un altre dia, segurament quan ja hagi començat a treballar al Setembre!!


ANA



Per cert: Eli, Carme, Sònia i Marta felicitats per les Opos!! A mi també m'hagués agradat molt aprovar i quedar-me al Cassià amb vosaltres però m'haig de fotre... l'any vinent a veure si tinc més sort que aquest. Doneu molts records a la Dolors, l'Helena i en Miquel... trobaré a faltar el nostre "super Cicle Inicial".


He actualitzat els links amb dues webs dedicades a la logopèdia. Crec que la de "Espacio logopédico" és millor que l'altra però doneu-li un cop d'ull! :)

4 comentarios:

Pilar Ferrer dijo...

Bona nit, per casualitat he trobat el teu blog, i t'ho curres molt amb tanta informació, de segur que l'utilitzaré d'aqui a poc, ja que aquest any he aprovat les opos al Pais Valencià per primària. Salutacions des de Vila-real. PILAR

aNita dijo...

Gràcies per la teva visita Pilar i el teu comentari! Espero que et serveixi tot allò que penjo i recordeu (i ho dic en general) que si necessiteu algun recurs específic m'ho podeu dir a través d'un missatge, ok? No us talleu!

Fins aviat! :)

pilar ferrer dijo...

Anita, la meva plaça és a un CRA (CENTRE RURAL AGRUPAT), crec que a catalunya en dieu ZER. Sóc la tutora d'un grup de 10 xiquets, des de 6 anys fins a 11, o siga tota la primària. Tens informació sobre escoles rurals? Hi has treballat alguna vegada ? Gràcies. Pilar

aNita dijo...

Pots dir-me Ana, és que a casa tothom em diu Anita jaja

Si, aquí es diu ZER. Jo mai hi he treballat ja que la meva experiència és mínima perquè només tinc 23 anys que els vaig complir fa poc i clar... Fa dos anys vaig estar de substituta a diferents escoles, l'any passat a una escola a mitja jornada i aquest any ja tinc plaça a jornada sencera durant 2 anys si no aprovo les opos l'any que ve. Encara no sé quin grup em tocarà no res... demà com que és el primer dia ja ho sabré!

Sobre escola rural... ja faré una recerca a veure que trobo per aquí, ok?

Records.