12.11.07

20 Novembre - Drets Humans

El meu germà m'ha ensenyat com penjar pdfs, per tant, vaig a fer el primer intent... a veure si surt bé! jajaja

Com que el proper dia 20 de novembre és el dia del DRETS HUMANS quin millor tema per estrenar la novetat que aquest :D


Es pot imprimir per treballar-ho a l'aula, doneu-li un cop d'ull!

Rata Robinata
Rata Robinata - dialeg
Dret a tenir els ulls blaus
Dret a xiular
Drets humans fer dibuix (CM i CS)
Drets humans dibuixos (CI)
Tots els nens i nenes necessiten profes

Properament penjaré algun més que tinc, ok?


Links:





Fins aviat!!

_________________________

Mi hermano me ha enseñado a colgar pdfs, por lo tanto, voy a hacer mi primer intento... ¡a ver si sale bien! jajaja

El próximo día 20 de noviembre és el dia dels DERECHOS HUMANOS que mejor tema para estrenar la novedad.

(colgaré los pdfs lo antes posible que estoy buscando cositas...)

Links:



*Ana


pd: Per cert, si algú té algun recurs interessant i vol que ho pengi m'ho podeu enviar a la meva adreça:

Anabmll@gmail.com i el més aviat possible ho penjaré!!!

pd: Por cierto, si alguien tiene algún recurso interesante y quiere que lo cuelgue me lo podeis enviar a mi correo electrónico: Anabmll@gmail.com y en cuanto pueda ¡lo cuelgo!

No hay comentarios: