8.8.08

Nuevo colegio

¡Hola!

Ya me han dicho cual va a ser mi nueva escuela, se llama "CEIP Lacustària" y está en Llagostera, un pueblo a unos 20 minutos desde Gerona con coche. La verdad es que no sé donde está, ni como es. ni que me va a tocar hacer pero estoy contenta porque aprobé la oposición.

La verdad es que en parte también estoy algo triste por dejar a mis alumnos de Blanes y por los compis que tuve este año en el colegio pero ya se sabe como va esto hasta que te dan la plaza definitiva...

Ahora a seguir disfrutando de lo que queda de vacaciones

¡Hasta pronto!

_________________________
Hola!


Ja m'han dit quina serà la nova escola on aniré a treballar durant aquest curs; és el "CEIP Lacustària" i està a Llagostera, a vint minuts en cotxe des de Girona. La veritat és que no se ni on és, ni com és, ni que em tocarà fer però estic molt contenta per haver aprovat les opos!



Per altra banda, també estic una mica trista per haver de deixar als meus alumnes de Blanes i pels companys de feina que he tingut aquest curs però ja sabem com va això fins que donen la plaça definitiva...


Ara a continuar gaudint del que queda de vacances


Fins aviat!



*ANA*

3 comentarios:

Galarina dijo...

Enhorabona!! Quina sort!

Anónimo dijo...

M'encanta el teu blog! L'acabo de conèixer. Quina feinada!
També sóc mestra i hi ha molt de material per aprofitar.
Gràcies!!

Jennifer

aNita dijo...

Gràcies Jennifer pel teu comentari. La veritat és que si requereix dedicar-li una mica de temps per anar buscant materials i penjar-ho però tot sigui per una bona causa!!!!

Ara el tinc una mica deixat de banda perquè tinc molta feina però ja aniré actualitzant!

Moltes gràcies pel comentari!!

Ana